Administratiekantoor Raamsdonksveer

Administratiekantoor Raamsdonksveer | Boekhouder Raamsdonksveer | Belastingadviseur Raamsdonksveer

Uw administratie / boekhouding uit handen geven? Ons bureau geeft advies over de meest optimale belastingafdracht. Sinds 1968 houden wij ons bezig het met adviseren en administreren. Zo zijn er diverse fiscaal juristen beschikbaar voor u op ons kantoor te Raamsdonksveer voor het begeleiden van uw onderneming.

Boekhouder Raamsdonksveer | Administratie verzorgen Raamsdonksveer | Jaarrekening Raamsdonksveer maken

Jaarlijks heeft u als ondernemer een aantal verplichtingen voor uw onderneming. Of u nu een eenmanszaak, v.o.f. of B.V. heeft deze verplichtingen zijn per ondernemingsvorm anders, maar komen in hoofdlijnen op hetzelfde neer. De belangrijkste verplichting die u heeft is richting de Belastingdienst. Deze wil jaarlijks weten wat uw inkomen is geweest en u dient hiervoor een belastingaangifte over uw onderneming in te dienen. Bij een B.V. is sprake van een aangifte vennootschapsbelasting (Vpb).

Ook interesse naar de (on-)mogelijkheden voor boekhouder in Raamsdonksveer?

U kunt kiezen uit een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij u aan huis of bij ons op kantoor in Raamsdonksveer. Tijdens dit eerste kennismakingsgesprek zullen wij een grondige inventarisatie van uw huidige situatie maken om zodoende de beste belastingvoordelen te vinden bij uw situatie. Onze belastingadviseurs en fiscaal juristen verlenen u persoonlijke service zoals u die mag verwachten van een specialist. Ook in de avonduren is afspreken op ons administratiekantoor te Raamsdonksveer mogelijk.

Pluspunten Cournot Financieel voor uw administratie in Raamsdonksveer

  • Full service concept waardoor wij uw administratie / boekhouding van A to Z regelen in Raamsdonksveer;
  • Lage vaste tarieven vanaf 65 euro per maand;
  • Begeleiding door vaste contactpersoon die minimaal een HBO-opleiding heeft genoten;
  • Specialisten beschikbaar voor ieder adviesterrein voor uw onderneming waaronder fiscaal juristen;
  • Binnen één werkdag een reactie, ook in het weekend reageren wij op mails;
  • Bewaking van termijnen;
  • Vele tevreden klanten gingen uw voor;
  • Extra deeldiensten mogelijk.

Niet alleen voor uw administratie kunt u in Raamsdonksveer bij ons terecht. Wij werken door heel Nederland en hebben kantoren in Amsterdam, Wassenaar en Raamsdonksveer.

Juist nu is het een goed moment om uw boekhouding / administratie eens onder de loep te nemen. Als u nu een accountant of boekhouder heeft dan betaalt u vaak deze dienstverlening per uur. Ook merken wij dat besparingen mogelijk zijn. Stelt u het contact met uw accountant of belastingadviseur op prijs dan kunt u ook overwegen deeldiensten bij ons af te nemen. 

Overstappen van uw accountant naar ons kantoor is niet moeilijk. Wij hebben hier een vaste procedure voor en op het moment dat u besluit klant te worden bij ons administratiekantoor in Raamsdonksveer zullen wij de begeleiding verzorgen. Daarbij gaat geen informatie verloren en raakt uw administratie niet tussen wal en schip. Overstappen van uw acocuntant naar ons administratiekantoor in Raamsdonksveer kan het hele jaar door en niet uitsluitend op 1 januari. 

Periodiek houden wij u op de hoogte van wetswijzigingen op het gebied van belastingen. Zien wij besparingsmogelijkheden tijdens het verwerken van uw administratie dan zullen wij u verbetervoorstellen doen. Wij werken niet volgend maar creatief. Zo heeft u als ondernemer geen zorgen over uw administratie. Bij interesse in onze dienstverlening is een eerste kennismakingsgesprek de vervolgstap. U kunt zelf via deze site een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek voor ons administratiekantoor in Raamsdonksveer. 

Door S.W.L. (Sebastiaan) Hasselman RBc

Hulp nodig?

Bij het aanvragen van uw offerte?

0168 32 77 02

Live Chat

Gratis adviesgesprek

Wij bieden u kosteloos de mogelijkheid om een adviesgesprek in te plannen. Dit adviesgesprek kan zowel telefonisch als fysiek plaatsvinden. U mag kiezen. 

Velden met een * zijn verplicht.

Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij binnen maximaal 1 werkdag contact met u opnemen. In de meeste gevallen is dit ook direct de specialist en uw gesprekspartner op het door u gezochte adviesterrein.