Administratiekantoor Zevenbergen | Belastingadviseur Zevenbergen

SliminOndernemen, het administratiekantoor is gevestigd in Zevenbergen.  SlimInOndernemen helpt u als  ZZP'er bij het opstellen van jaarrekeningen, afsluiten van hypotheken en bedrijfsverzekeringen. Bezoek ons administratiekantoor voor ZZP'ers in Zevenbergen. Wij bedienen klanten in de gehele gemeente Moerdijk.

ONLINE EN DIRECT EEN OFFERTE AANVRAGEN *

Wij staan ondernemers, freelancers en ZZP'ers in iedere bedrijfstak bij met het verzorgen van hun administratie. Wij houden bij het uitwerken van uw administratie rekening met uw specifieke wensen zodat u op ieder moment inzage heeft in uw boekhouding. Ook de jaarlijkse jaarrekening en belastingaangifte verzorgen wij voor u. Drijft u uw onderneming in een BV ook stellen wij dan de aangifte Vennootschapsbelasting (Vpb) op.

Desgewenst kunt u gebruik maken van onze haal- en brengservice voor uw administratie. Hoewel veel opdrachtgevers hun administratie of boekhouding digitaal aanleveren dan wel werken met een boekhoudprogramma in the cloud verlenen wij ook deze service.

Bij interesse nodigen wij u graag uit voor een kennismakingsgesprek. Op deze wijze kunt u nader kennismaken met onze mensen. Een kennismakingsgesprek is geheel vrijblijvend en kan plaatsvinden bij u op het bedrijf of bij u thuis. Vanzelfsprekend bent u ook welkom bij ons op kantoor.

Wij verrichten onze administratieve werkzaamheden zoveel mogelijk tegen vaste tarieven. Hierdoor weet u precies wat uw jaarrekening en het verzorgen van uw boekhouding op jaarbasis kost. Een overstap van uw accountant naar ons kantoor is zonder problemen mogelijk.

Contactgegevens

Cournot Financieel  | SlimInOndernemen

Villa Waterloo

Prins Hendrikstraat 4

4761 AH  Zevenbergen

T: 0168-327702

 

Sinds 1968 staan wij klanten bij het met verzorgen van vraagstukken op het gebied van financiën. Wij zijn met name gespecialiseerd in het verzorgen van administraties van kleine en middelgrote ondernemingen. Hierbij werken wij landelijk vanuit drie kantoren. Afstand is geen belemmering voor onze dienstverlening.

Wij zijn lid van het Register Belastingadviseurs. Mede door dit lidmaatschap weet u dat onze fiscalisten uitstekend op de hoogte zijn van actuele (fiscale) wetgeving en het maximale belastingvoordeel voor u bewerkstelligen.

 

 

 

 

Waarom klanten ons kiezen?

    • Wij werken landelijk
    • Wij werken op basis van vaste tarieven voor vaste werkzaamheden;
    • Wij hanteren geen vast contract, u kunt maandelijks opzeggen;
    • Maandelijkse nieuwsbrief met belastingtips;
    • Wij geloven in een persoonlijke relatie met een vaste accountmanager en vaste medewerkers;
    • Kosteloos kennismakingsgesprek, desgewenst bij u op het bedrijf of aan huis;
    • Binnen 1 dag antwoord op uw e-mail;
    • Direct contact met een medewerker;
    • Haal- en brengservice voor uw administratie;
    • Maximale belastingbesparing;
    • Gratis overstapservice.

Live Chat

Gratis adviesgesprek

Wij bieden u kosteloos de mogelijkheid om een adviesgesprek in te plannen. Dit adviesgesprek kan zowel telefonisch als fysiek plaatsvinden. U mag kiezen. 

Velden met een * zijn verplicht.

Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij binnen maximaal 1 werkdag contact met u opnemen. In de meeste gevallen is dit ook direct de specialist en uw gesprekspartner op het door u gezochte adviesterrein.

Wij wassen uw auto!

Bezoekt u ons kantoor voor een kennismakingsgesprek dan reinigen wij uw auto, van binnen en buiten!

Carwash